Verpakkingstrends in 2018!

Nieuwjaar! Nieuwe verpakking!
Hou uw verpakking dit jaar up-to-date met onze tips over wat er dit jaar in de winkel ligt. Van pastelkleuren tot felle en krachtige kleuren, hieronder staan de top 5 trends die 2018 stormenderhand leiden.
Pastelkleuren

Pastellen staan al een paar maanden op de trendlijst, maar in 2018 is het tijd om pastelkrijt op te voeren. Pastelkleuren werken zo goed in verpakkingen, omdat dit ontspanning en kalmerende effecten op de consument zal oproepen. Pastelkleuren bieden ook een nieuwe, frisse uitstraling aan uw verpakking, die de consument zal aanspreken.
Hou het simpel

Het beroemde gezegde ‘minder is meer’ heeft betrekking op de verpakking in 2018. Met een doorzichtige plastic verpakking, spreekt uw product vanzelf, er is dus geen behoefte aan massa’s informatie en afbeeldingen. De stijl zelf is schoon en rechtlijnig, waardoor de consument niet veel hoeft te denken bij de aankoop van een product.
Doodle

Iedereen houdt van krabbelen en daarom helpt deze trend uw product te verbinden met de consumenten. Deze trend brengt echt het plezier in elk ontwerp naar voren en suggereert dat het product authentiek en puur is. Deze trend werkt ook bij volwassenen, omdat het hen herinnert aan hun jongere dagen, toen ze eenmaal zorgeloos waren en graag droedelden.
Helder en Moedig

Heldere kleuren en krachtige grafische teksten zijn een geweldige manier om uw verpakking naar de consument te brengen. Plezier maken en experimenteren met verschillende typografische stijlen, gecombineerd met levendige kleuren, kan uw verpakking echt uniek maken.
Wijnoogst

Vintage stijlverpakkingen kruipen in onze top trendlijst van 2018. De sleutel is het vinden van de juiste balans tussen de eeuwen. Deze trend brengt herinneringen terug aan de ouder consument en brengt originaliteit naar voren voor de jongere generatie.